Snart så!

Ännu en fin dag. Lämnade Toss på dagis imorse och sen var jag själv i skolan. Slutade vid middagstid och då var det dax att hämta hem Liten igen :) Vi körde hem, hämtade hennes vagn och sen drog vi vidare till stan. Där träffade vi Carro och Leon. Busen hade fått sina glasögon idag och han är såååå söt i dem. Dessutom är han superduktig som har dem på sig hela tiden. Söte ♥ Det blev en liten tur på stan, Carro hade ett par ärenden och sen blev det såklart fika. Glass på Mc´d. Underbart! Världens tråkigaste fikaställe men det finns ingen godare glass :) Efter fikan begav vi oss till tivoliparken. Mysigt med lek och bus! Ännu en toppendag!

Ikväll har maken och jag bara hållt på här hemma. Älskling i badrummet och när jag inte assisterat honom så har jag målat, grejat med mat, barn och annat. NU börjar jag dock se ett slut på det här badrumsrenoverandet. Det mesta är på plats, lite smått som ska skruvas upp som handdukskrokar, pappershållare, foder kring dörr och fönster ska på plats och så ska jag ha upp en hylla på väggen. En handdukstork ska vi också investera i så småningom, men allt detta är småsaker i det stora hela. Imorgon tror jag det kan bli lite bilder på ett färdigt badrum. Håll tummarna! Sen jäklar ska här städas. Längtar nästan till jag får börja. Ogillar skarpt att ha det såhär och lääängtar tills det luktar dammfritt och Ajaxfräscht.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för igår! en superdupermysigbästa-dag! Va roligt att badrummet snart är klart, är nyfiken! ILY!

2010-04-29 @ 11:01:50
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0