Fääääädig!

Blir nog inget iPhonande hör ikväll. Verkar inte få rätt på det där med simkortet. Kanske inte funkar alls förrän mitt teliakort kommer igång på tisdag. Aja den som väntar på något gott... :)

Kan iaf roa mig med att lägga upp bilder på det här:






 
 




Japp såhär blev det. Lite återstår dock. Högskåpet ska få ett handtag, hyllorna i kommoden ska på plats (syns ju inte här dock) ;) det ska upp foder (som först ska målas) runt dörren, duschen ska hängas upp och inte ligga på blandaren. Sen vill jag ha någon grön växt i fönstret och kanske några fler gröna detaljer på andra ställen (som lätt kan bytas ut tillsammans med färgen på handdukarna). Har letat efter fina gröna handdukar som jag vill ha NU, men inte hittat några ännu som fallit i smak.  Förövrigt är jag jäkligt nöjd och sååå glad över att det här projektet nu räknas som DONE!

Förresten Alice är tokig i badkaret! Badade två gånger igår och ville bada ikväll också. Jag sa nej eftersom vi faktiskt varit på badhuset idag. Då ställde sig Tossen och KISSADE på golvet, sen vrålade hon: Ahh dä kom kiss!!!! Och fortsatte: Sunkig jag ä, nu måste jag duscha mamma! Tokunge!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Försöker hålla mig för skratt och inte väcka Leon :) Söta, toka, galna Alicen! Längtar tills imorgon när jag får se badrummet irl. Det ser såååå najsigt ut. Bra med svart/vitt och sen en färg man kan lägga till och sen byta när man tröttnar. Då blir det som nytt igen ;) ILY!

2010-04-29 @ 22:31:10
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Det ser ju JÄTTE fint ut! Vilken skillnad! Skönt nu när det klart va? Ha en trevlig Valborg! Kram sis

2010-04-30 @ 06:22:03
Så här sa: Sandra

Fiiiiint! Vad skönt att det börjar bli klart och att ni nu kan börja använda det.

Underbar kommentar från Alice!

Kram

2010-05-01 @ 20:04:00
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sis!

Wow va fiiint det blev =)

2010-05-08 @ 13:35:19

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0