December

Äntligen julmånad. Bästa månaden på hela året ♥ Särskilt när den ser ut såhär.

Tog mig faktiskt ur sängen ganska enkelt imorse och kan konstatera att det känns betydligt bättre idag. Förkyld som tusan, men halsen river inte lika elakt längre. Skönt, känns som att jag inte riktigt har tid med det här, men när har man det egentligen? Aja ska inte klaga det finns de som har det betydligt värre. Lucas som också varit sjuk är i skolan idag. Själv ska jag ge mig på en tur med dammsugaren innan det snart är dax att hämta Alicen igen. Ska också fixa de sista paketen till hennes paketkalender idag. Grabbarna har inte paketkalender längre, men Lucas kommer nog aldrig sluta med sin obligatoriska chokladkalender det är en überviktig tradition för honom. Linus kan ju inte äta choklad och vi har haft lite olika lösningar på det. I år gjorde jag en egen kalender med tuggummi. Inte så snygg men eftersom jag ville ha sockerfria tuggummi så fick det bli som det blev :) Linus ja - han var överlycklig imorse, dagens gympalektion var utbytt mot pulkaåkning. Visst är det härligt när skolan gör det där lilla extra för barnen.

Traderafyndet (jag nämnde igår) är på plats. Tyvärr vill inte blogg.se alls funka vad det gäller bilder idag. Försöker igen senare. Suck!


Kommentarer
Så här sa: Carro

December och advent och jultider är underbart. Speciellt när det är vitt ute. Pulka snart!!! ILY!

2010-12-03 @ 12:55:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0