Hemmamys

Idag har vi haft en härligt ledig dag. Jag, Alice och Linus har myst här hemma. M jobbar ju. Lucas är hos sin pappa och eftersom hans kompisar bor i samma by så tror jag att han stannar där större delen av lovet. Här hemma har vi pyjamasmyst mest hela dagen. Vi åt en sen frukost och sen röjde vi det där vanliga görat. Efter det spelade vi spel, Alice älskar det och sen klädde vi på oss ordentligt och begav oss ut i snön. Härliga vinter! Vi stannade i pulkabacken en lång stund och gick inte hem förrän kinderna var kalla och magarna kurrade igen. Lunchdax. Alice önskade pannkakor och jag och Linus åt rester från gårdagens spaghetti. I em har vi spelat wii, lekt på Alice rum och kollat lite på Disney. Tvätten snurrar nu i maskinerna och även dammsugaren har fått ett varv idag. Annars har det varit väldigt soft.

Nu ser jag fram emot att maken slutar jobba och kommer hem för att mysa kväll med oss. Själv letar jag ursäkter för att slippa köra till Friskis, men jag hittar inga bra alls så jag antar att det bara är att bege sig dit lite senare...

Skönt med julledigt ju!



Syskonbus i snön :)


Kommentarer
Så här sa: sis

Åh vilken härlig dag ni haft, blir lite avis att man inte är jollov ledig. Det var man ju alltid när barnen var små och det är dom ju inte i evigheter och det tror jag att du har börjat känna av. Måste snart ses en dag, det var ju super längesen =(

Älskar och saknar dig min siden sis <3

2010-12-27 @ 22:04:23

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0