Julhandlat

Idag jar vi julklappshandlat. Meningen var att vi skulle fixa undan en massa, men sen kom jag visst på att det redan var gjort :) Iaf det jag ska fixa! Några klappar fick vi köpt idag. Några återstår, men av olika anledningar gick de inte att fixa idag. Ett par ska fixas tillsammans med andra och M´s julklapp vill jag gärna köpa när han inte är med :)

Igår var vi på världens bästa luciakonserter. Först på Vintergatan och sen i konserthuset. Alice var duktig och var med i lussetåget (som enda pepparkaksflicka) och Linus var med i musikklassernas konsert på konserthuset. Det är så fint och jag blir lika imponerad varje gång. Fast årets konsert slog det mesta jag sett med musikklasserna faktiskt. De är bara så fantastiskt duktiga.

Nu ska vi hålla lördagkväll och mysa. Bara jag, M och A hemma ikväll. Lite Mario Kart kanske? ;)

Bilder på konserterna skulle såklart finnas här, men blogg.se suger som vanligt :(


Kommentarer
Så här sa: Carro

Va tråk att det inte funkar att ladda upp bilder. Vill ju se den fina pepparkaksflickan :)

2010-12-13 @ 08:59:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0