Liten är sjuk :/ Feber och hängig. Vi gick...

img_1055 (MMS)

Liten är sjuk :/ Feber och hängig. Vi gick upp som vanligt imorse, åt frukost, hann måla lite i pysselboken och begav oss sen till dagis. I bilen säger Toss att hon inte mår bra. När jag kramar henne på dagis känner jag att hon var varm. Vi fick låna en termometer och kunde konstatera att det bara var att årervända hem igen. Idag har vi myst i soffan hela dagen. Pippi, Musse och händige Manny har gjort oss sällskap. I em var jag på utvecklingssamtal med Lucas. Nöjd och glad var jag efter det :) Imorgon blir det jobb och M och A är hemma och vabbar vidare. Fem dagar på jobb återstår, sen är det jullov till en bit in i januari. Lovely!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Aaa lilla Tossen då, hon ser verkligen inte kry ut. Hoppas hon blir bra snart! Kraaaaam!!

2010-12-15 @ 15:51:19
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0