Lucia

Tänkte just att jag skulle testa igen att ladda upp bilder från luciafirandet i fredags, men nu är det ännu värre - för nu hittar jag inte kameran :O Ghaaa, ni ska nog inte få se mina söta lussefirare - så är det bara. Idag har det också firats, vi hade lucia utomhus på jobbet i eftermiddags. Supermys! Jag slutade ju tidigt idag och hann hem en vända (då vi passade på att städa här hemma, välbehövligt) och körde sen tillbaka till jobb igen för att vara med och lussefira  :) Det är något speciellt med lucia, jag tycker det är lika mys varje gång. Idag är en sådan dag då det är ännu lite extra kul att ha det yrke som jag har. Vem skulle inte njuta av att höra små två-treåringar sjunga om sockerbagaren, pepparkakorna och tomtenissarna :) Det är så härligt, särskilt som man har varit med och övat in sångerna från början och sett vägen fram till själva firandet. Just nu känns det verkligen som att jag har världens bästa jobb och jag är så GLAD att den känslan återigen infunnit sig.

Ikväll jobbar M. Det har gått i ett ska jag försäkra. Mat, disk, läggningar, läxor och så lite kvalitetstid på det. Det är inte lätt att få ihop allt. Alice är dessutom en kratta på att somna om kvällarna nu, hon var supermegatrött idag men kom ändå inte till ro ikväll. Hoppas på att det bara är (ännu) en period hon ska igenom.



 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0