Torsdagsplaner

Snön yr utanför fönstret och jag njuter. Kollar väderprognosen avigt och rätt i rädsla för att det här underbara vädret ska vara borta till jul. Hemska tanke! Idag känner jag mig nästintill helt kry. Bara nästäppan som påminner om den här envisa förkylningen, men alvedon klarar jag mig utan iaf. Skönt. Snart dax att hämta Alicen på Vintergatan och sen ska vi ut till mammi en vända.

Senare ikväll ska jag tilll systerstor och planera för vår traditionella släktträff som infaller på annandagen. Lite lekar och galna upptåg ska vi såklart skämma bort våra nära och kära med även i år :) Men innan besöket hos syster ska jag in på Vincent och kanske julfynda lite. Är ju medlemskväll där idag och det innebär fin rabatt för dem som vill. Igår klickade jag hem två böcker till Alice på Bokus.com och därmed är hennes klappar definitivt klara nu (hittar jag något mer får det läggas i födelsedagshögen.) Alice vill bara höra sina Hello Kitty-sagor, varje kväll samma sak och både jag och M är sjukt trötta på dem. Tack Bokus som hade ytterligare två att kompletera samlingen med, lite variation behövs allt :)


 


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Tack för julklappstipsen! Hello Kitty är väldigt populär här hemma också.

Superfint med väggordet i allrummet. Mysigt!



Ha en fin helg!



Kramar

2010-12-02 @ 21:09:35
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sis!

Tack för en trevlig kväll. Det kommer att bli kul på annandagen =)

ILY

2010-12-03 @ 11:26:01
Så här sa: Carro

Haha, ja jag kollar oxå väderprognosen avigt och rätt :) Snö på julafton tack och gärna innan och efter ;)



Skönt att vara klar med Alices julklappar. Blir att njuta hela julen nu då.



Var fint att träffa dig en stund på Vincent igår. ILY!

2010-12-03 @ 12:54:03
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0