Underbar 2:a advent!

Åhhhh vilken underbar dag vi haft. Väckte älskling vid 12 (ja det var tidigt, han jobbade ju inatt) och då hade jag fikan packad och barnen redo. Vi körde till Degeberga tillsammans med världens bästa Perssons och njöt av en underbar dag i pulkabacken. Barnen tjöt av skratt och det gjorde vi också. Helt ljuvligt var det. Vi värmde oss med chokladmjölk och fikade på mackor, jag förstår inte hur vanliga ostsmörgåsar kan smaka så gott utomhus. Härliga, härliga vinter – detta kommer jag leva länge på. Så glad att J, C, E och E förgyller våra liv ♥

När vi kom hem lagade vi lax och värmde oss vid brasan. Lite lussefika har vi också hunnit med ikväll, det är ju andra advent och det ska firas! Nu är barnen nattade och jag ska njuta resten av kvällen tillsammans med min älskling. Kanske ska ge honom en match i Wii? Eller får det bli TV4-play och sista avsnittet av Så mycket bättre, som vi missade såg igår. Glöggen är värmd i alla fall och den ska också njutas innan sängdax :)

Lite bilder var det tänkt här ja, men blogg.se är inte på min sida som vanligt :S


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0