Dans i dansskor :)

Skulle egentligen sova ju, men måste bara dela med mig av ett videoklipp på underbara Alicen. Hon har fått fina skor som hon ska ha till allt firande som står på schemat under december och januari. Alice älskar skorna och vill ha dem hela tiden. I lördags hade jag satt in dem i hennes garderob och efter en stund ser jag dem på hennes fötter igen. Hon hade alltså letat fram dem :) Oj, förlåt mamma, jag tog dem bara lite igen sa hon när jag upptäckte dem på hennes fötter. Självklart får hon ha dem så mycket hon vill! De glittrar ju, är jättefina och helt oemotståndliga för en liten tjej på snart tre år :) Fast gränsen gick när hon försökte övertyga mig om att hon skulle sova i soffan med "dansskorna" på sig. Dansskor är vad hon kallar dem och hon längtar väldigt efter att få använda dem på en riktig fest när hon ska dansa.

Nåja här är ett klipp från i lördagskväll när hon övade på just dansen. Snurrigt värre :)



Original Video - More videos at TinyPic


De söta skorna heter Emilia och kommer från Vincent


Kommentarer
Så här sa: sis!

Åh vad fin hon är, men hon påminner om sin mamma på ett dansgolv =)

2010-12-18 @ 09:23:31

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0