Mitt i veckan

Åhh nej. Känslan av att inte hinna med har infunnit sig. Jag gillar INTE. Och den måste bort. Bort, bort. Imorgon är det julfest på jobb och jag får stanna lite längre än vanligt. Därefter ska jag hem och hålla helg. Njuta jultid. M ska göra köttbullar imorgon har han lovat (eftersom vi ska ha julen hemma i år) och sen ska det bakas peppisar. Jag älskar pepparkaksbak :)

Ikväll skulle jag börjat slå in julklappar och pysslat lite, men kvällarna är så himla korta jämt :/ och jag orkade faktiskt inte.

Alice är fortfarande hängig och fast att hon haft lite feber idag också har hon ändå varit betydligt piggare än igår. Skönt.

Ikväll har jag kikat runt lite efter en sista julklapp till Lilliz. Tror jag kommer lyckas få tag i en Kiss-mössa och det kommer isf göra honom väldigt glad :) Inväntar bara ett sista svar på mailen angående det. Efter grejandet med mösan så hamnade jag på skistar och insåg att jag längtar massor till Lindvallen!

 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0