Sista tisdagen 2010

Duktiga mig var minsann på Friskis igår. Hade inga ursäkter ju, utan pallade mig dit.  Blev några kilometer på bandet och även ett par på crosstrainern. Himla duktigt. Men. Pucko-jag glömde stretcha vaderna. INTE smart Amanda. Absolut inte. Tvärtom väldigt osmart. Jag har redan lite knas med just vaderna ibland och att inte stretcha dem funkar inte alls bra. Så jag tror det blir lugnt med nyårsdansandet för min del. Jag går mest bara och väntar på den grymma träningsvärken...

Idag ringde klockan för första gången på länge. Jag skulle till frissan imorse och mamma och Bojje kom hit och hjälpte mig med barnen. Underbart skönt att få bli ompysslad i håret :) Nya slingor blev det och så en snabb snudd med saxen. Var inte alls sugen på att klippa mycket. När jag kom hem hade Linus fått besök av kusin Calle. Han ska sova över här och Linus är så glad. De två var som ler och långhalm när jag bodde ensam med grabbarna och vi var nästan grannar. De gick t.o.m på samma avdelning på dagis då. Nu ses de mest på loven, men bandet mellan dem finns kvar.

I em har mamma, jag och Alice varit på Eko:- Mamma skulle handla födelsedagspresenter till Alicen och det var ju smidigt att vara med och tipsa lite då :) Fast ärligt talat är det inte så kul med just födelsedag efter allt julfirande. Jag är helt tom på idéer. Ikväll kommer Carro, Leon och Linus hit. Mys! Alice vilar just nu en väldigt sen middag, men så är hon väldigt trött idag också. Igårkväll somnade hon tidigt i soffan och märkte inte när Mattias bar in henne i sängen och ändå sov hon till 9.15 imorse. Nu ville hon vila lite igen. Ja vadå det är ju lov och förhoppningsvis har hon lite ork till bus med Leon ikväll :)

Trevlig kväll



Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för en trevlig kväll, kul med Mario Cart. Vi får köra online oxå någon gång snart tycker jag :) Kraaaaaaam!

2011-01-03 @ 13:25:47
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0