♥-dag

Söndag och älskling jobbar. Inte mycket till kärlek denna alla hjärtans. Men det kommer ju en kväll också. Den är planerad att innehålla räkor, ett glas rött och film.  Hoppas innerligt det blir så och att att M verkligen är hemma ikväll och inte ska köra en massa vilket han brukar göra. Har alltid en massa måsten. Lämna där, skjutsa dit och hämta här... Tråkigt. För även om det är "ska bara" så brukar det mesta av kvällen gå till just körande.

Idag väckte jag Alicen halv tolv! Jisses att hon bara kan sova så länge. Vi hade ju trevligt besök här igår och Tossen var vaken till tolv. Men ändå! Hon sover längre än sina storebrorsor :)

Frullebesök fick vi idag :) Carro, Linus och liten Bus kom hit med fralls. Lovely. Alice fick paket också! En fin Kittybok i ♥-paket! Fina bästa C o L! Tusen tack, ni är fantastiska!

Nyss hemkommen från innebandy. Lucas har spelat. Vi anlände fem minuter in i matchen och de låg då redan under med tre mål! Roligare blev det sedan :) På mindre än 1,5 minut hade de kvitterat. Matchen vann de med 9-6! Heja heja! Ett mål och tre assist blev det av min söt. Duktiga älsklingen. Tack Bojje för att du skjutsade oss till innebandyn idag. Vad hade man gjort utan mammi och Bojje?! En stor ♥-kram till dem för att de alltid finns för oss.

Nu lite mat, sen ska vi ge oss ut och nyttja snön lite till. Underbara vinter. Stanna ett tag till är du snäll :)



Min lirare ♥


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Räkor och vin är en combo made in heaven. Jag älskar det!! Och att dela det med den man älskar gör ju saken ännu bättre.

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kram

2010-02-14 @ 19:19:03
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro och Leon

Hoppas ni får en mysig kväll. Härligt att Lucas o co vände och vann :) Och tack för frulle-lunch ;) ILY!

2010-02-14 @ 20:28:27
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0