Alicemys

Knas som det kan bli. Under tiden som jag laddade upp bilderna på Alice vårkläder igår kikade jag in på Tradera och där fanns de! Två minuter kvar av auktionen och nu är de mina. Eller nej Alice är de såklart. Röda skalbrallor från po.p visserlgen använda av ett barn men till en tredjedel av priset :) Ganska skojig och nervig auktion för det var sex bud sista minuten! Men jag vann dem iaf hehe :)

Nu är jag hemkommen från dagens mattelektion och meningen var att jag skulle plugga inför provet imorgon i företagsekonomi. Meningen var också att liten Toss skulle varit på dagis idag men hennes natt har varit usel så vi skippade det. Älskling var uppe med henne imorse (stackarn han har ju jobbat hela natten) under mitt 1,5 timmes långa mattepass. Nu får det istället bli Alicemys idag och plugg ikväll.

Frulle hos de fina i Broby kanske?! :)



Kommentarer
Så här sa: Carro o Leon

Mysig dag med er idag! Leon blev jätteglad när jag sa att Alice skulle komma ju. Sprang rundor och kallade så fint på henne : "Aaa aaa" ;) ILY!!

2010-02-09 @ 23:42:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0