bockar av

Ikväll kan jag stryka
- storhandla
- städa
- tvätta och ta hand om tvättad tvätt
- trotsa förkylningen och träna på friskis
- ut och promenixa med Alice i vagnen
- hem en snabbrunda till svärmor
- laga och äta middag innan 16.30 för Mattias jobbar natt
- plugga psykologi
- hjälpa barnen med läxor
- hinna med soffmys innan sängdax

jag kan också stryka:
- snabbhandlat det absolut mest nödvändiga (och hoppas på att vi får ihop frukost imorgon)
- ätit middag utan älskling för vi inte hann bli klara i tid
- lekt massa med Alicen :)
- bloggat om massa oväsentligheter


Massa jäkla gören som inte blev gjorda med andra ord. Soffmyset ska jag iallafall ta mig tusan också stryka innan den här kvällen är slut. Men först ska det nattas barn.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0