Fredag =)

Fredag, favoritdag. Särskilt favvis när det är "min helg". Ja alltså när jag har pojkarna hos mig. Väldiga kontraster på mina fredagar och Anders. När pojkarna är här är det mysmiddag, ofta något i tacoväg och sen är det tillsammans som gäller. När pojkarna inte är här är det ofta bara jag, Alice och M som myser. Båda fredagsalternativen är härliga på sina sätt, men jag hoppas iaf att mina grabbs aldrig vill sluta vara med och fredagsmysa :) Just nu leker Linus med lillasyster, storebror sitter och sliter sitt hår med Rubiks kub, M kör runt på sina barn (ovanligt..)  själv ska jag hoppa i pyjamasbrallsen och sen är det bara mys som gäller. Lovely ♥

Dagen har varit perfekt. Som alltid tillsammans med Carro och Leon. De kom på frulle, sen fortsatte vi till Andy´s. Alice och Leon lekte så det stod härliga till :) Jisses vad de roar sig där (jodå de roar oss också).

Innan frulle och Andy´s  hann jag även med en lektion matte. Och japp, det gick bra! Inte super, men tillräckligt bra för att jag ska vara nöjd.

Nähä nu kanske man ska öppna en flaska vin och avsluta denna fina dag med ett glas rött.

Perfect friday :)


Kommentarer
Så här sa: Carro och Leon

Jaaa helt perfekt fredag! Både för dig, mig och barnen tror jag :) Andy's är rena träningspasset ju!



Pyjamasbrallsen är på här oxå, Leon försöker sova så snart blir det film. Beck!



Hoppas vi ses snart igen! ILY!!

2010-02-12 @ 21:29:55
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0