Lugnt

Blev en bra dag igår. Lucas var såklart med kompisar men jag, Linus och Alice stack till Andy´s på eftermiddagen. Ville verkligen inte det, men Linus ville sååå gärna. Hör liksom till att man är där en vända på sportlovet också och nu är det gjort :) Idag har vi precis hunnit få undan frukosten, ahhh lång mysmorgon med mina fina är verkligen min grej. Barnen kollar just nu film och vi njuter av att vara lediga. Det är så himla skönt att bara kunna ta dagen som den kommer. På planeringen den här dagen står frisörbesök för båda grabbarna. Ska bli så skönt för jisses de ser verkligen inte kloka ut i sina frisyrer.

Älskling jobbar hela dagen idag också. Imorgon har han ett nattpass och sen har han frivecka. Ska bli skönt. Frivecka innebär ju också en ledig helg. Känns som om Mattias jobbar varje helg så det är uppskattat när det inte är så.

Nähä... dax för ännu ett besök i tvättstugan kanske?!



Kommentarer
Så här sa: Carro och Leon

Skönt med lite ledighet tillsammans :) Fin bild på två busar. ILY

2010-02-23 @ 12:07:45
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0