Semesterdrömmar

Snart kommer J, C, E och E på besök. Mys, alltid kul att hålla lördag tillsammans med dem. Hmm...egentligen borde jag inte sitta här. Både ALice och jag behöver byta kläder och dessutom behöver köket röjas. Men låt se... det är typ tre minuter kvar tills det ska knacka på ytterdörren.

Sitter här och suktar efter semester. Förra året delade vi på barnen och gjorde tre grejer på hemmaplan (nästan). Lalanda, Liseberg och ALV. Dessa tre småutflykter kostade i slutändan nästan lika mycket som en lägenhet i Spanien två veckor i Juni samt bil och båtfärd dit. Där var vi 2007. Lovely. Jag älskar verkligen Spanien så det gör jag mer än gärna om. Fast å andra sidan vill jag absolut på skidsemester nästa år. Suck, hur man än vänder sig har man visst ändan bak...

Ja jag är verkligen ett hopplöst semesterfreak, men drömma kan man väl få?! :)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0