tisdag med massa måste

Idag ska jag(/vi):
- storhandla
- städa
- tvätta och ta hand om tvättad tvätt
- trotsa förkylningen och träna på friskis
- ut och promenixa med Alice i vagnen
- hem en snabbrunda till svärmor
- laga och äta middag innan 16.30 för Mattias jobbar natt
- plugga psykologi
- hjälpa barnen med läxor
- hinna med soffmys innan sängdax

Dygnet har bara 24 timmar och jag kommer inte hinnan mycket av mina mål idag. Varför kan man inte bara vara lite mer realist?  Grejen är den att jag vill inte stryka något på schemat idag. Men jag vet att det är den där sista punkten med soffan som ligger risigt till. För när tiden är inne för det så står jag med all säkerhet i tvättstugan och sorterar i femtielva högar.

Underbar tisdag? Nä... BLÄ!!


Kommentarer
Så här sa: Carro och Leon

Låter inte alls kul love =S Egentligen har jag oxå en massa måstegöra, men det tänker jag skita i idag. Jag är fortfarande trött på att det alltid är jag som tvättar/bäddar/går ut med sopor/diskar och tömmer diskmaskinen/lagar mat. Hoppas du hinner med soffmys ikväll! Ses imorron! ILY!

2010-02-16 @ 11:32:36
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0