torsdagsnytt

I tisdags hämtade jag Alicens nya vagn och jag måste säga att ännu sålänge är jag grymt nöjd. Alice sitter som en liten sessa, vagnen är hur rymlig som helst och hon igår sov hon gott i den när vi promenixade till stan. Känns som en bra affär :) Och dessutom är jag grymt nöjd med mig själv, sålde först den gamla - köpte sen en ny *klapp på axlen*.  Bilder på nya vagnen med Alice i utlovas.

När det gäller skolan är jag inte lika nöjd. Hade prov igår i företagsekonomi. Det gick sådär, men ärligt så kvittar det. Behöver liksom inte det betyget utan läser mest kursen av eget intresse och för att jag behöver poängen. Matten behöver jag däremot. Tyvärr går det knappt ens sådär...

Såg förresten på Blocket att det finns ett café till salu mitt i stan. VILL HA! (Bästa??!) ;)

Torsdag idag och snart helg igen. Vet att det blir lite mindre helg än den förra. Älskling jobbar hela söndagen :/ Trist, men vår verklighet.

Nä.. Nu ska vi till mammi på kaffe :)

Hej!


Kommentarer
Så här sa: Marie

Kul när man är nöjd med sin köp! Vår helg blir bra för på fredag kommer Fredde o Emms. Men jag ska oxå jobba hela helgen o det är inget kul när dom är hemma i Skåne! Men vi ses nästa helg! =) Kram kram

2010-02-11 @ 14:46:47
Så här sa: Carro och Leon

Love, du vet att jag är öppen för det mesta! Vi kan ju alltid kolla upp det :) Ses imorgon! ILY!

2010-02-11 @ 15:51:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0