En dag på stan

Fick en lång härlig sovmorgon av min älskling imorse. Han fixade barn både till skola och dagis. Egentligen var det inte alls rättvist att det var jag som fick ligga kvar i sängen. Underbara M ♥ När han kom hem efter att ha lämnat Alice på dagis åt vi en mysig frukost tillsammans. Sen sprang hela förmiddagen snabbt förbi utan att vi gjorde ett dugg mer än pratade, pratade och pratade. Har stort behov av att få tid med min älskling ibland och den här förmiddagen gjorde susen för oss.

Efter att vi hämtat Tossen på dagis tog vi en tur till stan. Alice somnade i vagnen och jag shoppade en ny fin klänning (i jeans) till mig. Nöjd!

Meningen var att vi skulle kolla lite presenter till Lilliz som fyller år nästa vecka. Var inne på Intersport och kollade på lite grejer jag vet att han vill ha. Väl ute från affären hade jag med mig ett kanonfint skidset till mig. Jacka och byxor på 70% rea! Inte illa! Eftersom vi redan bestämt att det blir skidresa nästa år så kändes det galet att inte slå till. Ahhh jag LÄNGTAR redan!

Paket till Lilliz blev det inga, men nu vet jag vad jag ska köpa. Och det fixar vi imorgon :)

Imorgon ja - då kommer babysångmammisarna hit. Tjejfest här hemma. Liiite problems har jag ställts inför bara. Mamma anmälde sig som frivillig barnvakt men nu ligger hon i magsjuka. BLÄÄ! Tänker absolut inte lämna Alicen där. Vi får väl se. Kanske Alice får vara med på sin första tjejfest då da :)



(En sådan här jacka blev det, fast i vitt och så svarta bralls till det. Suck.. längtar till Sälen 2011!)


Kommentarer
Så här sa: Carro och Leon

Fin klänning love! Mys med en dag på stan :) Va bra att du är ute i god tid med att köpa skidkläder ;)



Alice får gärna vara hos oss imorron. Kan ta med henne hem efter att vi har gjort stan. ILY!

2010-02-18 @ 16:41:25
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0