4.2.2010 kl 21.18

Jodå jag ska hålla er uppdaterade med mitt kaos. För ni klickar ju in här ganska ofta. Hög röd stapel i statistiken.

Känner mig lite bättre till mods ikväll. Tog en lång promenad i eftermiddags med Mattias och Alicen. Alice däckade tvärt i vagnen, men det gör inget. Hon har fått sällskapa mig ikväll, när nu hennes pappa är på jobbet. Jisses vilka känselspröt den tösen har förresten. Mamma lessen? Krama mamma? Mamma glad nu? Mamma älkar Alice... Underbar ♥

Ja nu känns iallafall det mesta lite lättare. En promenad och massa prat brukar göra susen. Synd att Mattias jobbar inatt bara. Hade behövt honom här nu.

Jag älskar min Mattias, min Alice och mina fina pojkar. Jag älskar dem ♥

Men jag älskar inte alltid den situation jag lever i. Det gör jag verkligen inte.



Tack Bästa. Du är fantastisk och du vet var jag finns när/om du behöver. Alltid.

 


Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja tänk vad dom små kan känna av en! Kram

2010-02-05 @ 08:58:30
Så här sa: Carro och Leon

Tur du har dina barn hos dig när Mattias jobbar. Mysa Alice är ju aldrig fel :) Så glad att ni gick, pratade, gick, pratade... Det kommer bli bra love. Bara han förstår nu hur du mår, men det tror jag. Finns här! ILY!

2010-02-05 @ 12:12:01
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0