Alice två år ♥

GRATTIS älskade finaste du. Två år sedan jag fick dig i min famn för första gången. I två underbara år har jag fått uppleva världen tillsammans med dig.  Sett den på ditt sätt. Med lust, nyfikenhet och upptäckarglädje. Ingenting är större än så. Ingenting kan någonsin bli större än att få vara mamma till sina barn. Meningen med livet. Jag är stolt över att få vara din mamma. Jag är lycklig över att få uppleva livet med dig. Jag är tacksam över att sagan fick ett lyckligt slut.  Finns inga gränser för min tacksamhet. Finns inga gränser för min glädje. Finns inga gränser för min KÄRLEK.


JAG ÄLSKAR DIG




K Ä R L E K




(Självklart kommer det både bilder och text från födelsedagen så småningom)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Fin är hon lilla stora stjärnan! Fattar inte att det är 2 år sen hon kom. Tiden rusar...tur den är fylld med massa kärlek och glädje tillsammans med barnen! Så lycklig för er skull att ni inte behövde kämpa mer än ni redan gjort! Så glad att ni har Alice. Hoppas du vet <3 Ses imorgon! ILY!

2010-01-03 @ 23:57:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0