Hej torsdag!

Morning torsdag! Alice är lämnad på dagis och här sitter jag. Jaja... jag har hunnit med både dammsugaren, bäddning och en maskin tvätt så jag har inte intagit latsidan precis. Funderar dessutom på om jag ska köra på mattekursen idag. Ingen lektion, men läraren finns tillgänglig idag mellan 10.10-11.40 och det är högst frivilligt att vara där. Hade egentligen tänkt göra undan lite här hemma, men känner att det hade varit bra med lite hjälp i matten! Konstaterar återigen att allt över mellanstadiematte är inte min grej. Idag ska det annars hinnas med lite mer tvätt och lite packning :) I eftermiddag kommer dessutom finaste Leon med sin mammi och fikar ♥

Två dagar kvar. Lovely! 

Ha en fin torsdag!


Alicen är nyklippt och här kommer lite bilder på resultatet:




 

 


 

 


Kommentarer
Så här sa: Carro och Leon

Duktig du som hinner så mkt på morgonen! Blev inte så lyckat när jag dammsugade igår, för Leon tyckte den var jättekul...efter ett tag trillar han över den och slår pannan i klinkergolvet = BULA! Fast syns inte så mkt idag som tur är.



Ses i eftermiddag :-D ILY!

2010-01-21 @ 10:59:12
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0