Leka läggdax!

Segt tusan idag och har inte fått någonting gjort :S På schemat stod det tvätta, friskis, städa och laga mat till Sälen men... Jaja jag har avskyvärd j-vla mensvärk och orkar därmed ingenting alls. Går omkring i pyjamasbrallsen här hemma och gör inte många knop. Orkade inte ens följa med älskling ut med Alicen på promenad idag. Får så dåligt samvete när jag inte har ork att vara en bra mamma. Alice tycker att mamma är aptråkig och föredrar mycket hellre pappa dagar som denna. Fast idag kom hon på en väldigt bra lek som jag faktisk fixade vara med på lääänge. "LÄGGDAX" hojtar hon över halva huset och då gäller det att vara med. Då blir man nerbäddad brevid docksängen och blir försedd med både välling, nappar, snusefilt och saga! Den leken lekte vi säkert 40 minuter idag. Passade mig perfekt att ligga på golvet och bli ompysslad av finaste Liten ♥

Imorgon är det skola mellan 8.30 - 14.30 och jag hoppas jag orkar ha tankarna på rätt håll. Blir så trött, okoncentrerad och orkeslös när eländesvärken inte vill ge med sig. På tisdag/onsdag vänder det säkert och energin är tillbaks :) Då blir det massa göra istället. Det är en hel del att packa och greja med när vår stora familj ska på äventyr, men det ska bli sååå skönt!

Pratade med Lucas och Linus för en liten stund sedan. De sitter på tåget på väg hem från Åre just nu. Jisses vad jag saknar dem! Och denna gången tycker de faktiskt det är helt ok att lämna skidbackarna för att åka hem. Inte undra på det - kläderna ska ju bara tvättas och sen packas ner igen :)




Kommentarer
Så här sa: Carro

mensvärk är aptråkigt och äckligt. Men du slipper i sälen iaf :) jag har precis haft mitt mög och slipper oxå i sälen. Det är jag väldigt glad för! Fattar inte att vi åker snart!! ILY

2010-01-18 @ 00:25:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Rebecca

Å vad kul med en kommande semester :) Bryt inga ben bara :) Tusen Tack för dina fina ord, det är det bästa som hänt mig och man fattar inte att det är sant. Så nu är jag redo att se ljust på famtiden :) sköt om er. Kram Rebecca

2010-01-18 @ 13:08:04
URL: http://beskan.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0