mittiveckan

Snabbt inlägg innan sängen kallar. Älsk jobbar natt och Alice sussar gott i hans säng nu :) Vagntrubblet ser ut att lösas på bästa sätt. Toddler står för service kan jag upplysa om. Förutom att de lånar ut en vagn gratis till oss i Sälen så... Jisses som de har hållt på där inne för att reda ut det där med att en av modellerna inte skulle levereras till Sverige mer. Nu har de löst problemet iaf och vi kan välja vilken vagn vi vill. Det blir med största säkerhet vagn nr 2 i föregående inlägg. Tycker att båda är skitsnygga, även om ettans design tilltalar mig mer. Dock vill Alice åka vänd mot mig och det är långt mycket viktigare att hon gillar läget än att jag väljer den snyggaste vagnen. Jag vill ju såklart också ha henne vänd mot mig. Kul att gå på promenader/upptäcka världen och inte kunna prata med henne *not* Dessutom är vagn nr ett mycket klumpigare och osmidigare än den andra. Än har vi inte beställt, men det ska vi :) Tills den levereras får vi klara oss med vår lilla Maclaren. (Ja för håll nu tummarna att vår vagn verkligen hämtas på lördag som det är bestämt, annars blir det nog ingen ny minsann. Denna gången ska jag sälja först - köpa sen!)

Skolan idag var... ja jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka. Vi får se.

Ikväll var jag och Alicen på badhuset med Ulrika och Alize! Mys det :) Tjejerna badade på som galningar. Och i omklädningsrummet efteråt var det fullt ståhej! De sprang ut och in i tomma skåp och gömde sig för varandra :) det är så härligt att se Alice i samspel tillsammans med kompisar. "Pom Alize hoppar vi" kallade hon när hon stod på bassängkanten. Alize kom såklart i full fart och de hoppade upp å ner tillsammans. Söta!

Grabbsen är i Åre och har det väldigt bra, men det börjar kännas riktigt tomt nu. SAKNA ♥

Åhhh nu ser jag fram emot vår skidsemester!!!!




Kommentarer
Så här sa: Carro

Myyyyys att bada!!! Hoppas vi badar ngn gång i Sälen oxå.



Tack för frulle och sällskap idag! Fyllde på lite på må-bra-kontot! Saknat er ju! Mysig frulle faktiskt! Och kul att prata Sälen! Snart bär det av! Ses imorron igen! ILY!

2010-01-14 @ 15:03:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0