.

Idag är jag sur och vresig... Riktigt j-vla irriterad. Finns all anledning till det faktiskt. Borde inte låta vissa saker gå ut över mig själv. Men när jag får städa upp skit efter andra som jag inte ens ställt till med har jag lätt för att låta det bli så.

Snart har jag ett rent hem iallafall. Brukar ta till dammsugaren när jag är riktigt ilsk. Kanske ska ge mig ut i joggingspåret ikväll igen, för att lätta på trycket liksom...

Ja jag vet inte. Ikväll blir det sängen tidigt, imorgon öppnar jag på jobb 6.30. Avskyr öppningar. Dessutom sover jag fruktansvärt dåligt just nu om nätterna. Svårt att somna, svårt att sova.

Förövrigt är det jäkligt kul och slappt att jobba. Ganska många som ännu inte gått på semester så vi är gott om personal. Värre blir det v 29, jisses då blir det full rulle. Fast det blir bra det också, dagarna går ju fortare då!

BTW... Ikväll hejar jag på Spanien!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh love hoppas kvällen blir bättre! Skynda ut och spring innan Spanien ska vinna semin ;) Ses imorgon hoppas jag. Niclas bangade ur våra beachplaner =S ILY!!!!

2010-07-07 @ 18:11:03
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0