Glad

Ikväll känner jag mig gladare än på länge :) Mina pojkar kom just hem efter en hel vecka hos sin pappa. ÄLSKAR att ha dem här. De påminner mig om vad jag har. Just nu leker dem med sin lillasyster och hennes tågbana. Finns verkligen inget finare än att se sina barn tillsammans.

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ER!!!

Jag ska ta vara på den här kvällen. Imorgon åker de till sin pappa igen, både jag och M jobbar hela nästa vecka och med tanke på att deras pappa är ledig så är det självklart att de ska vara där. Men oj vad jag längtar till nästa helg. Då kommer grabbsen hem igen och jag ska vara ledig med dem och Alice i några veckor. Dessutom hoppas jag att den senaste tidens oro och härva är över då.

Då ska jag leva och njuta.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0