Hejdå

Ledsen. Måste verkligen låsa min blogg och ha den för mig själv under ett tag framöver. Det finns saker jag vill kunna skriva utan att andra läser. Iallafall just nu. Men jag kommer att ändra tillbaka mitt lösen så småningom. Lämna gärna en kommentar om du vill att jag meddelar när det är gjort.

Fram tills dess... Ha en underbar sommar och njut av den fantastiska värme vi fått.

Själv ska jag lägga mig i skuggan en stund och fortsätta fundera på vad som egentligen är viktigt här i livet...

KRAM


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Hejdå :´(

Jag förstår dig. Skönt att kunna skriva utan att någon annan kan läsa.

Men om du någon gång låser upp den igen får du gärna meddela mig.

Jag hoppas att det inte hänt något allvarligt..... Vad det än är håller jag tummarna för en snabb lösning.

Ha en skön sommar!

Kramar

2010-07-11 @ 21:43:56
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Ibland måste man få ha saker för sig själv! Men om du tänker låsa upp bloggen igen så vet du att jag vill läsa! Puss & kram sis

2010-07-12 @ 09:10:45

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0