Inte så positiv...

Idag är jag sådär påtagligt fruktansvärt trött igen. När jag vaknade imorse önskade jag bara att jag kunde fått somna om, för att  senare vakna och inse att allt bara varit en mardröm. För så känns det just nu. Det är en mardröm som upprepat sig. Jag har verkligen ingen ork till någonting idag. Kroppen darrar av trötthet och ja jag vet ju att det beror på mitt låga blodvärde. Det är inget man kan vila bort, eller försöka tänka bort för den delen.

Jag försöker. Jag försöker tänka positivt, hitta ork och hitta lust. Men just idag har den svårt att infinna sig. Jag vill bara sova och jag vill få ett svar på varför i helvete det inte räckte med att jag gick igenom det här en gång?

FAN


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Det känns säkert bättre imorgon. Det du har gått igenom är ingen picknick direkt. Att du dessutom ska tvingas gå igenom det fler än en gång är grymt.

Inte konstigt du känner dig låg.



Hoppas du känner dig bättre imorgon.

Kramar

2010-07-25 @ 21:26:27
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Du har all rätt att vara arg, bitter, ledsen och trött love! Jag hoppas du mår bättre snart, snart, snart! Snart är jag hemma igen och då ska vi ses. ILY!!!

2010-07-26 @ 01:11:36
Så här sa: Rebecca

Jag tänker på dig och hoppas du mår bättre snart. Många styrkekramar Rebecca

2010-07-26 @ 11:34:14
URL: http://beskan.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0