Känslor

Idag känns allt lite bättre. Magen gör lite mindre ont, tröttheten har avtagit endel. Jag har varit uppe sedan kl nio och är fortfarande uppe ;) Folk frågar om jag är ledsen för att det blev såhär. Och jag antar att de syftar på om jag är ledsen för att det inte blev någon bebis. Låt mig klargöra. Jag är jätteledsen över att vi behövde gå igenom det här en gång till. Det känns faktiskt förjävligt. Men den här gången känner jag ändå att vi är "på andra sidan". Vi är hela, vi blev kompletta när Alice kom. Därav är jag inte så psykiskt tagen över själva förlusten. Det kanske låter sjukt, elakt, galet, svårt att förstå... men vi planerade ju aldrig för fler barn. Och jag var dessutom dömd till att inte kunna bli naturligt gravid. Visst det känns förjävligt på många sätt. Onödigt. Meningslöst. Men nej jag är nog inte särskilt ledsen.



♥ ♥ ♥ L U C A S  ♥ ♥ ♥  L I N U S  ♥ ♥ ♥  A L I C E ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0