.....??!! :O....??!! :'( :/

En lugn hemmadag. Ingenting som lockar riktigt idag. Mattias och Alice ligger i poolen. Jag skulle fixat undan lite här inne, men hamnade visst här istället. Med huvudet fullt av tankar.

Igår var vi i stan en runda. Alice fick åka ett par karuseller (hon älskar det!) och sen unnade vi oss kvällens middag i stan. Skönt. Jag var ganska trött efter en lång, varm dag på jobb.

Så idag har vi som sagt en lugn hemmadag efter en veckas jobb. Njuter faktiskt av att det bara är jag, Mattias och Alice här just nu. Det finns stunder då jag behöver ensamtid med min älskling. Idag är definitivt en sådan dag. Definitivt. Ikväll är vi bjudna på grillat hos J och C. Tack för det. Ska bli fint att träffa dem, dessutom får det bli en lång lång promenad med C ikväll.

.......

Önskar er en fin lördag.



Finns inga ord i världen som kan beskriva min kärlek...
Jag älskar dig


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0