Smak av kärlek

Ligger i sängen med datorn som sällskap. Jag känner mig sjuk, ja riktigt jäkla sjuk. Ont i magen och med ett HB på 88 är man inte pigg. Jag darrar, har hjärtklappning och är vansinnigt trött. En trötthet som inte går att vila bort. Och ändå har jag legat här hela dan! FAN det var inte såhär sommaren skulle bli. Nej det är inte såhär sommaren ska kommas ihåg heller. Vi har en underbar Spanienresa bakom oss, vi har fått massor av tid tillsammans, vädret har varit ljuvligt, stranden har besökts flitigt och vi har ju lite planer kvar, lite till vi vill och ska göra i sommar.

Nu kom mina älsklingar in till mig med en skål smultron från trädgården :) Underbara dem! Det finns inte ord som räcker till för att beskriva min kärlek till M. I tre timmar satt han i mitt rum på sjukhuset och väntade på att jag skulle bli klar på operation. I över sex timmar satt han sen bredvid mig på en stol nere på uppvak. Gav mig dricka, såg till så jag fick smärtlindring, baddade min panna, hjälpte mig ändra läge i sängen... Jag känner mig aldrig ensam, Mattias finns alltid vid min sida. Så trots att jag ligger här och har ont, mår skit och är helt slut så är jag innerligt tacksam för vad livet gett mig.

Smultronen smakar extra fint just nu. De smakar kärlek.



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0