Hej Sverige! Här har vi det underbart :) ...

Hej Sverige! Här har vi det underbart :) Jodå jag vänjer mig lätt vid att ha det såhär. Soligt, varmt och skönt. Alice har varit sjuk ett par dagar men är nu pigg och kry igen. Skönt. En förmiddag med moln och t.om några stänk har vi haft och då passade vi på att åka till Girona för att uppleva lite stadsliv. Supermysig stad att ströva runt i. Förövrigt ägnar vi mest dagarna åt sol, bad, god mat å dryck och att vara tillsammans. Och nej jag längtar inte hem. Inte alls faktiskt. Kram på er!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Förstår att du inte längtar hem, men vi längtar efter er! Idag är en sån dag då jag helst av allt hade spenderat dagen med er i tivoliparken. Fika och bus! Skönt iaf att Alice mår bättre nu. Njut av att ha en hel vecka till framför er med bara sol och bad. ILY!!

2010-06-18 @ 13:21:03
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Mia

NU har jag lyckats knäcka ditt lösen :) Kom på att det nog var detta och provade direkt !! Än sker mirakel ;)

Nu ska jag läsa och läsa och läsa :)

2010-06-22 @ 19:32:43
URL: http://snorvalpsmamman.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0