Livet i Spanien är underbart :) Vi har ve...

Livet i Spanien är underbart :) Vi har verkligen det fullkomligt ljuvligt. Att resa tillsammans med mammi å pappi har varit helt perfekt, det gör vi gärna om. Kan inte tänka mig att en semester kan vara bättre än såhär. Den har bestått utav lite av varje. Massa skön sol å värme, besök på olika platser, massa tid tillsammans, lugn, ro, skratt å glädje. Just nu väntar jag på maken som är i duschen, snart ska vi gå ut och äta. På lördag åker vi hem från mitt favoritland. Blandade känslor just nu, visst hade jag gärna stannat ett tag till, men samtidigt njuter jag av vetskapen om att vi har massa sommar kvar när vi kommer hem. Å självklart saknar jag Lucas väldigt mycket, ska bli då skönt att få träffa honom, krama min storkille. Dessutom känner jag mig så himla nöjd med att allt varit så tipptopp. Å en sak vet jag, Vi återvänder hit igen. Till samma lilla by, i samma ljuvliga land. Viva España :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Längtar efter ER!! Snart ses vi. ILY, kraaaaaam

2010-06-24 @ 21:14:33
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0