Söndagslugn

Underbara soliga morgon :) Löve it! Idag blir det först fotboll med Linus och sen ska vi på kalas i Mjönäs där Esther ska firas. Hoppas solen stannar hela dagen, det är så mysigt med utekalas tycker jag. Ikväll får det bli grillat och jag och M får ta igen lite av lördagskvällen som vi ju missade igår. Snaaart är det verkligen semester och ledigt för alla här. M jobbar på tisdag och sen är han ledig i över fem veckor. Om en vecka befinner vi oss i ljuvliga Spanien. Längtar! Samtidigt innebär det att vi har lite att göra i veckan.

Älskling sover efter nattens jobb, bara jag och Alice här hemma. Lugnt tusan. Nu ska vi äta frulle på altanen och sen är det dax att göra dig redo för fotbollsmatchen.

Önskar er en fin dag!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0