Stranden

Så har vi varit hemma i två dagar och det känns redan som en evighet sedan vi var iväg. Märkligt det där :) Idag, liksom igår blev det en tur till stranden. Idag var det betydligt skönare dock. Jag vill ha det ordentligt hett när jag är på beachen och mig gör det inget om det ökar på ett par grader till. Mina föräldrar och Carro och Leon var också i Åhus idag :) Mys att få träffa dem man tycker om ♥ Ikväll blev det grillat till middag, aldrig fel! Nu är vi nyss hemkomna efter en lång promenad. Redan igår bar jag minsann ute i spåret igen och fortsatte min joggingskola. Trodde det skulle vara aptrögt att springa efter två veckors uppehåll, men det kändes riktigt bra och jag hoppade fram till rätt vecka direkt. Är nu inne på gå två minuter och jogga 8 (x3). Känns verkligen toppen att det går så bra!

Förövrigt så känner jag mig ganska dator-oberoende efter två veckor utan internet. Kommer såklart att uppdatera bloggen eftersom jag vill ha möjlighet att läsa tillbaka, men fb känns helt uteslutit förtillfället. vet inte varför... Kanske kommer lusten tillbaka redan imorgon. Men just nu orkar jag bara inte veta vad alla gör hela tiden. Och jag varken orkar eller vill uppdatera mitt liv för halva omvärlden.

K  R  A  M


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0