Mot Spanien!

Skolavslutningsdag - me löve! Ja jag älskar verkligen skolavslutningar, det är något visst med det. Fina klänningar på tjejerna, stylade grabbar och den blomstertid. Lovely lovely lovely! Idag var jag med Linus på hans avslutning och det var hur mysigt som helst.

Resten av dagen har jag spenderat med storkillen. Hämtade hem honom vid middagstid och sen har det mest varit vi två hela dagen. Just för att jag skulle kunna vara tillsammans med Lucas hela dagen idag så packade jag och fixade med det mesta redan igår. Jag och Lucas åt middag i stan (Ocean City) och sen gick vi en runda på stan och kollade i samtliga sportaffärer (såklart!). Efter det var vi hemma här en stund och Lucas fick fylla på med lillasyster-kärlek. Innan jag lämnade honom hos sin pappa ikväll stack vi och käkade varsin mjukglass. Satt kvar länge och bara pratade. Om allt möjligt, hur det var när han var liten, hur det är i skolan, hur det är nu... En underbar dag! Ville inte sluta krama min älskling när jag lämnade honom! Saknar honom redan ♥

Resväskorna står på vänt i hallen. Liten har somnat och själv är jag skittrött. Ska snart krypa ner och försöka sova några timmar innan det bär av mot Kastrup. Ska bli skönt att få semestra lite på annan ort.

07.00 tar planet oss mot Barca!

Bye på ett tag :)





Kommentarer
Så här sa: Carro

Låter som att du fick en toppendag med Lucas. Hoppas nu att ni får en underbar semester, även om vädret inte är på topp så njut av tid tillsammans utan massa måsten. Vi kommer sakna er! ILY!

2010-06-11 @ 23:56:58
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0