Soool och leeedig :)

Höll nästan på att inleda med en svordom av glädje, helt lycklig idag för att underbara solen äntligen visar sig! Jag brukar kunna finna mig i de flesta väder (vad har man för val liksom?!) men den senaste tidens grå himmel, regn och blåst varje dag har verkligen inte muntrat upp precis. Känns som att hela våren bara försvann och nu när det faktiskt står JUNI i almanackan så borde det ju gå mot sommar. Idag är det dessutom verkligen underbart skönt att vara ledig. Alice har inte velat gå på dagis den senaste tiden. Måndag och tisdag har det varit rena katastrofen. Hon har inte smågnällt vid lämning utan illvrålat hjärtskärande och förtvivlat. Jag HATAR det. Jag avskyr verkligen att gå ifrån henne när hon är ledsen. Det förföljer mig hela dagen och fast att jag ringer och kollar så allt blivit bra så känns det fel. Så idag njuter jag lite extra av att vi är lediga och av att det faktiskt bara är fyra dagar dagis kvar innan Alice får ett lååång sommarlov fram till mitten av augusti.

Nu ska det snabbstädas här sen väntar vi frullebesök av Carro och Leon. Det ser vi fram emot ♥



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0