---

Min morgon kunde definitivt startat bättre, men ibland tycks det bara som om allt ska gå åt skogen. Efter en promenad till Vintergatan med Alicen kändes det betydligt bättre. I eftermiddags var det möte på Lucas skola. Tyvärr var det inget positivt möte alls. Känns som om Lucas blev väldigt illa behandlad och ja vad ska man säga... Jag hoppas bara på det bättre iaf! Lucas väljer att börja i fjälkinge och kommer nu att sluta i sin klass. Han är den sjunde (snart väntar en åttonde!) eleven som slutar sedan klassen flyttade upp till högstadiet. Säger inte att Lucas skött sig felfritt, MEN när åtta elever väljer att sluta kanske man ska fundera lite längre än till bara eleverna...

Ja ja jag ska göra ALLT som står i min makt för att det ska bli riktigt BRA För Lucas nu.



VÄRLDENS FINASTE ♥


Kommentarer
Så här sa: Marie

Är det så många på så kort tid som slutar är det nog något fel! Hälsa min lilla pudding att jag önskar han lycka till i Fjälkinge! Kram Marie

2010-03-04 @ 18:50:24
Så här sa: Carro och Leon

Tycker riktigt synd om honom. Tråkigt att han ska behöva sluta i musikklassen. Hoppas han kommer trivas bättre i Fjälkinge.

Tack för idag! ILY

2010-03-04 @ 19:26:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: mormor

VKRAMAR TILL ERet att du gör allt för dina barn,Lucas fixar det MÅNGA KRAMAR TILL ER.

2010-03-05 @ 08:45:55

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0