ARG som FAN

GHAAAA kräkinlägg.. orkar du inte med det så sluta läs NU.

Så j-vla trött på att en del personer *host* anser sig ha rätt att välja bort ett av sina barn. Det kan ju exempelvis vara så här *host* att barnets mamma ska iväg imorgon och lilla sonen inte vill följa med. Då frågar man barnets pappa om han kanske kan få vara där. Visst ok, inga problem. Tills dagen innan... "Ska iväg så han får vara hos farmor" Som vanligt. Alltid hos farmor. På fredag är det pappas helg men då ska visst pappa iväg igen och lilla sonen får vara själv eller hos farmor. I helvete heller, han ska hem! Eller kan det vara så *host* att båda sönerna får pengar. Och att de sedan lägger ihop till en TV, bra va? Men sedan bestäms det att TV´n ska placerar på storebrors rum! Varför då? Varför ska lillebror lägga 2500 spänn på en TV som ska stå i storebrors rum? Slår aldrig tanken en att man kanske kan köpa två mindre TV-apparater så barnen får varsin?!

IDIOT

Jag blir så jävla trött! Och jag är så fantastiskt GLAD över att jag får vara mamma till alla mina tre barn.


Kommentarer
Så här sa: Carro

J*vla idiot! Hur i helvete kan man välja bort sitt barn???! Pucko Tur dom har dig iaf. ILY

2010-03-31 @ 20:09:31
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miia

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kräks med dig!!!!!!!!!!!!

Klart barnen ska vara med föräldern under umgångestid om inget speciellt inträffar lr barnens önskan är annorlunda!!!!

Liten ska alltså se tv i storas rum,och säkert helst det stora vill se!?



Varken lätt för liten,mittimellan eller stor.

Kämpa på!

2010-03-31 @ 22:00:50
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Sandra

Så trist!! Att han inte inser barnens (och hans eget också faktiskt) bästa.

Ha en Glad Påsk!!

Kram



Ps. Det var inte jag som varit hos din syrra. Men hon är välkommen att höra av sig om hon vill att jag ska komma. Kan ju vara bra att kolla med ett par olika innan hon bestämmer sig för vem som ska sälja. ds.

2010-04-01 @ 09:15:53
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0