BANJO

Dagens mål var tvätta, plugga och friskis. Tvätta och friskis kan jag bocka av, känns bra! Pluggande hoppade jag över (om inte traggla klockan med Linus räknas) men istället fick vi till en storhandling. JAG följde med M till Maxi, tänka sig! Alicen var såklart också med. Direkt när vi kom in sa hon "jag behöver banan". Söta knasan! Nu är det inte "vill ha" längre utan behöver. Lite senare behövde hon dricka.

Dagens sötaste Alice måste ändå vara hennes tappra försök att rimma. "SLUTA TUTA VATTENSPRAY!!" galer hon här hemma över halva huset. Måste komma från sluta tuta vattenspruta som Lilliz hojtade igår :)

Fast nää.. dagens sötaste är nog ändå BANJO. Haha har ni sett kvarteret Skatan? När J.Glans lider av tourettssyndrom och vrålar just BANJO avigt och rätt. Galet kul, precis min humor. Jag kikade på den igår och Alice satt i mitt knä. Vi satt och skrattade och hojtade BANJO omvartannat. Så där höll vi på hela kvällen sen. Så idag, på Maxi, sa hon MAMMA och tittade lite lurigt på mig... Jag såg hur hela hon sprack upp i ett stort leende innan hon vrålade BAAAAAANJO så det stod härliga till :) 

Jag höll verkligen på att dö av skratt.

Älskade Tossen!





 


Kommentarer
Så här sa: Carro och Leon

HAHAHAHAAA! Banjo! Det är så sjukt kul :) Knas-Alicen, en riktig busa! Hon kommer säkert bli lika rapp som Lilliz ;) ILY!

2010-03-02 @ 00:15:31
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0