Byta rum

Konstigt det känns att inte ha Lucas här. Och att veta att han inte kommer förrän på söndag! Men så är det, antar att det bara är att vänja sig. Eftersom grabbsens pappa har flyttat innebär det tydligen förändringar i våra rum här hemma också. Lucas ville absolut ha det största rummet hemma hos sin pappa då ju han är den som kommer vara där absolut mest. Linus räknar ju ut det mesta ganska snabbt och Lucas argument var ju inte helt fel så visst det gick självklart bra (...tystnad) OM Lucas bytte rum med honom här hemma hos oss vill säga. Jaha dealen gick visst vägen och nu står vi då tydligen inför lite mer renovering än badrummet här hemma då. Lucas vill byta rum, men såklart INTE behålla döskalletapeten på väggen. Och Linus vill också göra om det nya rummet till sitt eget. Se där ja, nu fick vi lite att pyssla med i vår. (Tips på roliga och grabbiga rum mottages tacksamt).

Jag frågade Lilliz vad han vill ha på väggarna i nya rummet då. AC/DC blev svaret. Men hallå, du lyssnar ju inte på dem svarade jag. Näää.. men jag tänkte byta image (säger Linus på stockholmska). Han bjuder på många härliga skratt den grabben. Och just nu är han på ett strålande humör. Jämt. Bra, det väger upp lilla vilds humör. Fast idag har hon haft en superdag och skrattat mest hela tiden :) Känns toppen att det kommer sådana dagar också, behöver dem för att ladda inför de där andra sur-å-vresig-dagarna.

Ikväll blir det film och liiiten godisskål. Bara jag och älskling i soffan. Lovely ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0