Finaste dagen på länge

Inget långt inlägg - jisses jag borde varit i säng för längesen. Bara ett kort konstaterande av att det varit en väldigt bra dag igen. Jag och älskade M tog en promenix till stan, med Alicen sovandes i vagnen. Underbara våren är på väg på allvar nu ju. Ljuvligt väder idag! Vi var inom ett par färgaffärer och fick lite klarhet i hur renoveringen av badrummet ska gå till (miljarder regler!) Längtar tills vi sätter igång. Bestämde dessutom träff med Linus i stan som där inhandlade vårskor (jihooo) och ett par bralls.

Förutom detta har vi hunnit fika med fina mammi och bästa Bojje. Dessutom har vi idag letat resa till tusen. Har en förhoppning om att det blir en tripp till Spanien i sommar :) Inte hundra bestämt var det blir, men förhoppningarna om att det blir är goda. Det lutar rejält söderut :D

Barnen? Jodå två av fem åker med. Två vill inte och en är iväg på annat håll. (Vilket de två andra också kommer vara i sommar, men inte just samtidigt som oss).

Dagens finaste bild blev på älskade Tossen i senaste traderafyndet:



*** LÄGGDAX ***


(Tossen älskar nattlinne och jag älskar femmyror. Så det blev två superfina femmyror nattlinne till betydligt lägre pris än vad ett egentligen kostar. Alice nöjd. Mamma nöjd.)


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Tänk vad lite tid tillsammans och en gnutta sol gör med humöret.

Låter som ni haft en toppendag. Härligt!

Finfint nattlinne. Jag har också en nattlinneälskande dotter. Det märkte jag senast igår... Jag hade satt på henne en vanlig pyjamas. Hon gick och la sig. När jag sen gick upp för att lägga mig tittade jag till barnen som vanligt och då hade hon tagit av sig pyjamasen :)

Hoppas du får en lika fin dag idag.

Kram

2010-03-04 @ 09:00:01
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0