Frulle hos sis

Blev najs frulle hos systerstor imorse :) TACK för det ♥ Mysigt! Alicen ville till dagis och eftersom vi nu ska ha långt påsklov så fick det bli så. Påskfest idag också ju :) Vi kom ganska sent, men Alicen var nöjd och glad ändå! När jag hämtat henne körde vi ut till OnOff och köpte en ny datormus. Min lilla mini har gått sönder och jag avskyr verkligen de stora klumpiga sakerna! Efter det blev det fika för mig och Toss på Boulevard. Mysigt att vardaxslyxa lite ibland. Alice valde såklart en knallrosa mazarin, fast att hon inte gillar kakan var det en sådan hon skulle ha. ROSA.

Nu dax att ta tag i vardagssysslor.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Mys med både frulle och fika :) Ja vi fick ju missa frullen för Leon sov till 10.10... Knas allting är nu efter klockvridningen. Hoppas vi ses snart igen :) ILY!

2010-03-31 @ 15:43:44
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0