Lördag å party!

Friska barn! Jiiihooooooo!! Fick en härlig sovmorgon imorse. Ja våra nätter den här veckan har inte varit de bästa så det här var välförtjänt. Ikväll blir det partaj med tjejerna. Lääängesedan sist så det ska bli kul :) Alice och Lilliz ska vara hos mammi. Linus skulle egentligen varit hos sin pappa, men nää.. han valde bort det. Märkligt det där, men inget jag tänker fördjupa mig i just nu. Han får faktiskt friheten att välja själv.

Antar att han ser fram emot en kväll med melodifestival hos mormor :) Lilliz hejar absolut på Erik och hans manboy. Han förklarade begreppet för mig igår:

"Manboy det hör man vad det betyder. Det är typ som Måns Zelmerlöv mamma. Man tror han är en tonåring men han är typ över tretti". 

Söte tutan!


Kommentarer
Så här sa: Carro o Leon

Hoppas du får kul ikväll... Söt han är tutan när han tänker högt :)

2010-03-13 @ 13:36:51
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0