Mamma kan åxå

Det blev en fin dag idag! Vi tog en promenix till Barbacka tillsammans med Carro och Leon. (Tack för en fin dag ♥)  Innan dess mötte vi upp Lilliz som kom med bussen från skolan så han också fick följa med till Barbacka. Visst klarar Linus sig en stund ensam här hemma, men jag får så dåligt samvete om jag inte är hemma när han kommer från skolan. Barbacka-fika sa han såklart inte nej till heller :) I tivoliparken var det kletigt tusan. Rekommenderar ingen att gå dit just nu. Lerigt och geggigt överallt :/ Och ankorna är bara SÅ räliga. Jag gillar verkligen INTE när de kommer för nära, vilket de ofta gör när de är hungriga. Alice däremot älskar ju djur (viket jag inte alls gör) så hon tycker det är toppen med ankor, hundar, katter, fåglar och allt annat man får dras med när man är i naturen :p

Nu sover lilla Vild. Jäklar vilken tuta det är i henne. Alltså ibland mår jag dåligt över hur jag måste hålla fast henne för att alls få på henne några kläder öht. Så som hon vrålar skulle man kunna tro att jag är väldigt elak. Suck. Fast trots att det bråkas en hel del så är det mycket mamma nu igen. Pappa skulle absolut inte läsa saga ikväll. Vissa dagar ska han absolut inte göra någonting. För när inte Alice vrålar JAAAG KAAAN, så är det oftast MAMMA KAN :)

Nu soffdax!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0