Monday

Måndag och skola i em. Psykologi. Enda ämnet jag tycker är roligt så det var ok. Förövrigt händer det inte så mycket här. Lilliz stannade hemma från skolan idag också, men imorgon ska han gå. Galet vad han har varit trött av den här rejäla sjukan han åkte på förra veckan, Idag är det första dagen som han är sig riktigt lik. Alice har också varit extremt arg och gnällig, men som sagt det hör ju till åldern. Fast kanske inte bara? Hon var ju också riktigt kass och det tar minsann tid att återhämta sig. Idag har hon iallafall orkat med en lång promenad på egen hand. Ja med oss givetvis, men utan vagn. Massa snöbollar har hon kastat och nu hoppas banne mig jag på att det var de sista på väldigt länge.

Nu ska snart middagen lagas.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0