Nu jävlar!

Ibland känns det som om man bara står och stampar! Jag kommer inte vidare. Inte med något känns det som. Positivt det där lät, men det är en faslig massa hinder man ska över hela tiden tycker jag. Varför kan man inte bara få lite flyt på saker och ting? Få ett jobb eller komma in på en utbildning man vill ha, få saker att fungera lite smidigare här hemma, slippa vända och vrida på allting hela tiden.

Nu vill jag må BRA. På riktigt.  Nu vill jag trivas och ha lite flyt. Den här våren ska minsann bli bra. Jag vill det. Vi behöver det. Jag vill  ta ett steg i rätt riktning. Oavsett om det handlar om jobb, relationer eller familj. Nu jävlar ska det gå på rätt håll!

Positiv
Trivsel
Välmående


Kommentarer
Så här sa: Carro och Leon

Hoppas det bli så love! ILY!

2010-03-01 @ 14:13:35
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0