Ny tid

Söndag igen och en av de tråkigaste söndagar som finns. Älskling jobbar hela långa dagen, enda fördelen med att det är just den här söndagen är väl att det trots allt försvann en hel timme imorse när vi ändrade om klockorna. Förövrigt är jag en gnällspik när det gäller just att ändra klockan. Jag förstår verligen inte varför, tycker mest att det ställer till en massa problem. Skönt är iallafall att det blir ljusare på kvällarna nu. Igår investerade jag i ett par nya löparskor och med ljusa kvällar blir det svårt att hitta ursäkter till att inte använda dem. Tror de får invigas redan ikväll faktiskt :) 

Idag ska Linus träna innebandy i Fjälkinge och jag har planer på att åka till Eko då. Tänkte göra lite påskfint här hemma under eftermiddagen och skulle behöva lite nytt inför det.

Trevlig söndag!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja, HATA ställa om klockan :( Men hoppas ni får en fin söndag iaf med lite påskfint :) ILY!

2010-03-28 @ 14:43:59
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0